Kiemelt helyen kezeljük a befektetési stratégiákat, a tagszervezést, emellett keressük a PR és a marketing helyét, szerepét – jelentette ki megnyitójában Havril András, az Igazgató Tanács (IT) elnöke a Honvéd Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár (HOMNYP) I. Pénztári Tagszervezési és Marketingkonferenciáján. A március 21-i budapesti rendezvényen elhangzott az is, hogy megfelelõ bátorság és nyitás jellemzi a pénztári stratégiát, az állomány aktiválását, így 2006-ban is folyamatos és tervszerû tevékenység lesz a marketing és a tagszervezés. A konferencián Mészáros Géza elnök és Jáger Tibor nyugat-magyarországi területi ügyvivõ képviselte a Pénztár stratégiai partnerét, a Honvédszakszervezetet...
A tagszervezés helyzetérõl, a konkrét eredményekrõl, a 2005. évi feladatok értékelésérõl és a tagszervezés és a szolgáltatások összefüggéseirõl dr. Szenes Zoltán számolt be. A likviditás megtartása, a növekedés stabilizálása továbbra is kiemelt fontosságú – jelentette ki bevezetõjében az ügyvezetõ igazgató. Több mint hatvanezer a pénztári létszám, az arányokat tekintve pedig kiemelt a HM, az MH, valamint a BM Határõrség szervezettsége.
Az ügyvezetõ – a tagszervezés hatékonysága érdekében – lényegesnek nevezte a szervezés differenciálását munkáltatóként, a pénztári megbízotti rendszer megújítását, valamint a pénztártagi állomány családtagokkal történõ kiegészítését is. Szenes Zoltán szerint a tagszervezés és a jó kommunikáció közös pénztári ügy. A régi-új kihívásokról szólva – egyebek mellett – az elismerési módszereket, a tagokhoz történõ eljutási módozatokat, valamint a szimpatizánsokkal, a támogatókkal és a közremûködõkkel való kapcsolattartást.
Ezt követõen a HOMNYP régióvezetõi értékelték a helyzetet. Prediger József, Fürst Róbert és dr. Hajós Dezsõ szerint a küldöttkörzetekben tevékenykedõ munkáltatók humán és pénzügyi szakemberei, a megbízotti kör, az érdekvédelmi szervezetek, valamint a pénztári tisztségviselõi hálózat aktív részvétele, az igazi csapatmunka járulhat csak hozzá a tagszervezés még eredményesebbé tételéhez.
Az FRDÉSZ nevében felszólaló dr. Zay István a hatékony információcsere és a szervezetek közötti együttmûködési megállapodások fontossága mellett – a HOMNYP nyugat-magyarországi régióvezetõjével közösen – név szerint is megemlítette a Hosz ügyvivõje, Jáger Tibor aktív és hatékony tagszervezõi munkáját. Ezt követõen közzétettek a honvédségi szakszervezetek pénztári tagságra vonatkozó adatokat is; nyilvánosságra került, hogy az elmúlt idõszak eredményes szervezõmunkájának köszönhetõen a Hosz tagjainak mintegy 40%- a már a Pénztárnak is tagja.
Ezután a tagszervezési tapasztalatokat vitatták meg, majd dr. Hajós Dezsõ,a HOMNYP marketing-menedzsere adott áttekintést a pénztári marketing-stratégiáról, így – egyebek között – az online és a direkt marketingrõl, míg a kommunikáció és a PR fontosságáról Zsalakó István kommunikációs referens szólt. Elhangzott, hogy az erõteljes belsõ, külsõ PR és reklám tevékenységek mellett az egységes arculat, a megújult ,,Professzionális pénztár“ szlogen, a logó, az üzenetek, a levelezés, a törõdés és a metakommunikáció egyaránt fontos. A marketing-kampány részeként megújult honlap, a 10 lapban megjelent megannyi hirdetés és cikk, a plakát, a tabló, a szórólap és a leporelló kiválóan járul hozzá a pénztártagok hiteles tájékoztatásához, az érdeklõdõk informálásához.
A záráskor elhangzott, hogy a konferenciát – ezt követõen – minden esztendõben megrendezik.