Tájékoztatjuk Tisztelt Tagjainkat, hogy az OTP Széchenyi Pihenő Kártyák (OTP SZÉP-kártya) érvényességi ideje a kibocsátástól számított 5 év, ezért a 2017-ben központi szerződéskötés alapján kiadott OTP SZÉP-kártyák érvényessége 2022. május hónapban le fog járni.
Ez természetesen nem érinti a számlán rendelkezésre álló SZÉP juttatás felhasználhatóságát, ugyanis az egyenleg nem a kártyához
kapcsolódik, így a kártyacsere az egyenleg időbeli felhasználási hatályát nem befolyásolja.
Tekintettel arra, hogy a lejáró kártyák cseréjéhez szükséges lakcímadatokkal az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. (Szolgáltató) nem rendelkezik, ezért a 2022-ben legyártandó kártyák
átvétele érdekében szükséges a Szolgáltató on-line felületén a lakcím – és ha ez eltérő, akkor a levelezési cím – ellenőrzése és rögzítése, melynek lépéseit a korábbi körlevélben részletesen
megadtuk. Felhívom a figyelmet arra is, hogy aki a levelezési címét nem ellenőrzi és szükség szerint nem aktualizálja, az az újonnan legyártott kártyáját nem fogja kézhez kapni, melynek
következtében a jelenlegi kártyájával 2022 májusát követően – a számláján rendelkezésre álló SZÉP juttatás terhére – nem fog tudni „SZÉP-szolgáltatást” fizetni.
Megkönnyítendő az állomány adategyeztetését, megkeresésünkre a Szolgáltató biztosította azt a lehetőséget is, hogy az on-line felületen történő levelezési cím megadása
helyett a szükséges adatok pontosítása, módosítása papír alapon a mellékelt „Adatváltozásbejelentő lap” kitöltésével történhessen. Aki tehát nem az online felületen kívánja végrehajtani
az adatai pontosítását, az a kitöltött, aláírt és a tanúk adataival ellátott dokumentumot postai úton az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. 1243. Budapest, Pf. 564. címre is feladhatja, vagy
szkennelt formában az info@otpszepkartya.hu e-mail címre is megküldheti.
A levelezési cím ellenőrzését csak a 2017-ben központi szerződéskötés alapján kiadott OTP SZÉP-kártyák esetében kell végrehajtani. Azoknak, akik önállóan, vagy korábbi
munkaviszonyuk során igényelték a SZÉP-kártyát, a Szolgáltató által meghatározott általános eljárásrend az irányadó.
A tájékoztató tartalma a HM KGIR Ügyfélszolgálati Rendszerben is közzétételre kerül.