A Honvédszakszervezet és a Katonai Emlékpark Pákozd-Nemzeti Emlékhely (KEMPP) által meghirdetett rendezvény, melyre szeretettel várjuk alakulatonként vagy Honvédszakszervezeti alapszervezetenként 5-10 fős csapatok jelentkezését...
II. PÁKOZDI HONVÉD Babgulyásfőző Verseny Pákozd - KEMPP, 2015. szeptember 26. (szombat)
Fővédnök: Dr. Benkő Tibor vezérezredes, Honvéd Vezérkar főnök JELENTKEZÉSI LAP ÉS RÉSZVÉTELI SZABÁLYZAT A Honvédszakszervezet és a Katonai Emlékpark Pákozd-Nemzeti Emlékhely (KEMPP) által meghirdetett rendezvény, melyre szeretettel várjuk alakulatonként vagy Honvédszakszervezeti alapszervezetenként 5-10 fős csapatok jelentkezését.
A csapatok tervezett száma 10, a csapatok jelentkezését a jelentkezések időrendi sorrendjében tudjuk elfogadni.
Részvételi díj: 5.000 Ft/csapat
Alapegység: 20 m2.- max. 10 főre (csapattag + vendégkör), ahol a bográcsos főzőhelynek, szükség szerint sátor helynek el kell férni. Egy csapat egy 15-30 literes bográccsal tud részt venni a versenyen.Versenyen kívüli főzés TILOS!
A szervező biztosít a babgulyás elkészítéséhez 3 kg húst, 1 kg száraz babot (beáztatva). A kiosztott alapanyag felhasználása kötelező! Azon csapatok, amelyek a kiosztott alapanyagot nem használják fel nem kerülnek, értékelésre, a rangsorban Rv. (részt vett) megjelöléssel zárnak.
A résztvevők hozzanak magukkal: bográcsot, állványt, baltát, tüzgyújtó eszközt, alapvető higiénés szabályok betartásával a főzéshez szükséges egyéb alapanyagokat, (olaj, zsír, szalonna, zöldség, füszerek, tészta, stb.) eszközöket (kés, deszka, stb.) hulladékgyüjtő zsákot. (A Hosz nevére és címére kiállított számla ellenében a felsorolt anyagok ellenértékeként további 4000 ft számolható el.)Felhívjuk a főzőcsapatok figyelmét, hogy a főzés során felhasználandó, személyesen beszerzett további hús- és romlandó áruról a vásárlási számlát, bizonylatot hozzák magukkal, mivel azt az élelmiszerbiztonsági szervek, ÁNTSZ, fogyasztóvédelem részéről bárkitől kérhetik közegészségügyi ellenőrzés címén.
Szervező biztosítja:
• főbb alapanyagokat, (a felsorolás szerint)• asztalt, széket,• területet, csapatonként 20 kg tüzifát, a területen ivóvíz vételi lehetőséget• a rendezvény általános biztosítását• a központi szemételszállítás megszervezését A szakhatósági előírások miatt az alábbi szabályokat alkalmazzuk: - A főzőhelyen gázpalack nem használható.
Céges reklámtevékenység folytatása nem megengedett, kizárólag katonai szervezet, a Honvédszakszervezet és a helyőrség logója kerülhet ki.
Zsürizés
· A csapatok egységes megjelenését 1-6 pontig (ruházat: 1-3 pontig, terítési dekorációk: 1-3 pontig) értékeljük.· Az ételeket szakmai zsüri bírálja el 1-20 pontig.
Részvételi feltételek
A jelentkezési lapot legkésőbb 2015. szeptember 18-ig kell megküldeni a Hosz Központi Iroda email címére (iroda@hsz.hu) vagy faxon: 061/450-0347, HM: 261-77. A jelentkezés a beérkezés napján regisztrálásra kerül.
A részvételi díj verseny megkezdéséig történő megfizetése a versenyen való részvétel feltétele. A díjat banki átutalással, illetve az alapszervezetek által meghozott határozattal lehet rendezni elsődlegesen. A jelentkezésről visszaigazolást küldünk a csapatvezető e-mail címére.
A főzőhelyeket elfoglalni 2015. szeptember 26-án 08.00 órától lehet, előtte jelentkezés a regisztrációs sátornál, itt vehető át a fa, a szervező által biztosított alapanyagok, stb.
A főzés hivatalos kezdete: 08.30 óra.
A csapatok helyét előzetes egyeztetés alapján sorsolással, a szervező jelöli ki, azt csak az egyeztetett időponttól lehet elfoglalni.
A főzőhelyeken a résztvevő csapatok vendéglátó-kereskedelmi tevékenységet nem folytathatnak!
A szervezők kóstolójegyet állítanak ki, amely ellenében csapatonként 20 adag étel kiosztására lesz lehetőség.A rendezvényen keletkező szemetet zárt hulladékgyüjtő zacskóban a területen rendelkezésre álló letelepített hulladékgyüjtőkbe kell elvinni. A területet tisztán kérjük a rendezvény végén visszaadni.
A rendezvény során nem engedélyezett a főzőhely melletti / mögötti területen bármely fajta gépjármü tárolása. A területről a jármüveket kipakolás után ki kell vinni a megjelölt parkolóba. A szabályok betartását a szervező ellenőrzi.
Szervezők
A jelentkezési lap ITT érhető el!