A Honvédszakszervezet és a Katonai Emlékpark Pákozd-Nemzeti Emlékhely (KEMPP) által meghirdetett II. Pákozdi Honvéd Babgulyásfőző verseny 2016. szeptember 24-én kerül megrendezésre, melyre szeretettel várjuk alakulatonként vagy Honvédszakszervezeti alapszervezetenként 5-10 fős csapatok jelentkezését...
II. PÁKOZDI HONVÉD
Babgulyásfőző Verseny
Pákozd - KEMPP, 2016. szeptember 24. (szombat)
Fővédnök: Dr. Benkő Tibor vezérezredes, Honvéd Vezérkar főnök
JELENTKEZÉSI LAP ÉS RÉSZVÉTELI SZABÁLYZAT
A Honvédszakszervezet és a Katonai Emlékpark Pákozd-Nemzeti Emlékhely (KEMPP) által meghirdetett rendezvény, melyre szeretettel várjuk alakulatonként vagy Honvédszakszervezeti alapszervezetenként, 5-7 fős csapatok jelentkezését. A csapat legalább egy tagjának Hosz tagnak kell lennie.
A csapatok tervezett száma vendégekkel 10 csapat, a jelentkezések időrendi sorrendjében.
Részvételi díj: 2.000 Ft/csapat
Alapegység: 20 m2.- max. 10 főre (csapattag + vendégkör), ahol a bográcsos főzőhelynek, szükség szerint sátor helynek el kell férni. Egy csapat egy 15-30 literes bográccsal tud részt venni a versenyen. Eső esetén sátrat a szervező biztosít.
Versenyen kívüli főzés TILOS!
A szervező biztosít a babgulyás elkészítéséhez 3 kg húst, 0,5 kg száraz babot (beáztatva). A kiosztott alapanyag felhasználása kötelező! Azon csapatok, amelyek a kiosztott alapanyagot nem használják fel, nem kerülnek értékelésre, a rangsorban Rv. (részt vett) megjelöléssel zárnak.
A résztvevők hozzanak magukkal: bográcsot, állványt, baltát, tűzgyújtó eszközt, alapvető higiénés szabályok betartásával a főzéshez szükséges egyéb alapanyagokat, (olaj, zsír, szalonna, zöldség, fűszerek, tészta, stb.) eszközöket (kés, deszka, stb.) hulladékgyűjtő zsákot. (A Hosz nevére és címére kiállított számla ellenében a felsorolt anyagok ellenértékeként további 4000 Ft számolható el.)
Felhívjuk a főzőcsapatok figyelmét, hogy a főzés során felhasználandó, személyesen beszerzett további hús- és romlandó áruról a vásárlási számlát, bizonylatot hozzák magukkal, mivel azt az élelmiszerbiztonsági szervek, ÁNTSZ, fogyasztóvédelem részéről bárkitől kérhetik közegészségügyi ellenőrzés címén.
Számla hiányában a főzőcsapat kizárásra kerül, a főzést nem kezdheti meg.
Szervező biztosítja:
• főbb alapanyagokat, (a felsorolás szerint)
• asztalt, széket,
• területet, csapatonként 20 kg tűzifát, a területen ivóvíz vételi lehetőséget
• a rendezvény általános biztosítását
• a központi szemételszállítás megszervezését
A szakhatósági előírások miatt az alábbi szabályokat alkalmazzuk:
- A főzőhelyen gázpalack nem használható.
Céges reklámtevékenység folytatása nem megengedett, kizárólag katonai szervezet, a Honvédszakszervezet és a helyőrség logója kerülhet ki.
Zsűrizés
· A csapatok egységes megjelenését 1-5 pontig értékeljük (ruházat: 1-3 pontig, terítési dekorációk: 0-2 pontig.)
· Az ételeket szakmai zsűri bírálja el 1-20 pontig.
Részvételi feltételek
A jelentkezési lapot legkésőbb 2016. szeptember 16-ig kell megküldeni a Hosz Központi Iroda email címére (iroda@hsz.hu) vagy faxon: 061/450-0347, HM: 261-77. A jelentkezés a beérkezés napján regisztrálásra kerül.
A részvételi díj verseny megkezdéséig történő megfizetése a versenyen való részvétel feltétele. A díjat banki átutalással, illetve az alapszervezetek által meghozott határozattal lehet rendezni elsődlegesen. A jelentkezésről visszaigazolást küldünk a csapatvezető e-mail címére.
A főzőhelyeket elfoglalni 2016. szeptember 24-én kizárólag 07.00-08.30 óra között lehet, előtte jelentkezés a regisztrációs sátornál, itt vehető át a fa, a szervező által biztosított alapanyagok, stb.
A főzés hivatalos kezdete: 08.30 óra, mely időpontban kötelezően meg kell gyújtani a tüzet! (későbbi tűzgyújtás a megnyitón való „füstölés” miatt nem lehetséges)
A csapatok helyét előzetes egyeztetés alapján sorsolással, a szervező jelöli ki, azt csak az egyeztetett időponttól lehet elfoglalni.
A főzőhelyeken a résztvevő csapatok vendéglátó-kereskedelmi tevékenységet nem folytathatnak!
A szervezők kóstolójegyet állítanak ki, amely ellenében csapatonként 20 adag étel kiosztására lesz lehetőség.
A rendezvényen keletkező szemetet zárt hulladékgyűjtő zacskóban a területen rendelkezésre álló letelepített hulladékgyűjtőkbe kell elvinni. A területet tisztán kérjük a rendezvény végén visszaadni.
A rendezvény során nem engedélyezett a főzőhely melletti / mögötti területen bármely fajta gépjármű tárolása. A területről a járműveket kipakolás után ki kell vinni a megjelölt parkolóba. A szabályok betartását a szervező ellenőrzi.
Fotó: Archiv
Szervezők