Mennyire veszik igénybe a tagok a LIGA kártya szolgáltatásait, és milyen szolgáltatásokat tudnak igénybe venni velük? – Erről kérdeztük Trembulyák Péter szolgáltatási koordinátort.
- A tagkártya rendszerünk viszonylag fiatal, kicsit több, mint két éve működik. Ám ez alatt az idő alatt 150 szolgáltatóval kötöttünk megaállapodást, amelyek több mint 350 szolgáltatóhelyen teszik lehetővé a kedvezmények igénybevételét a LIGA Szakszervezetek tagjainak. A szolgáltatások közöt találunk kereskedelmi és pénzügyi kedvezményeket. Azt látjuk, hogy egyre többen használják a kedvezménykártyát, az elmúlt negyedévben 1200 darabot kellett legyártanunk belőlük, 10 új igénylő szervezetünknek. Ez azt mutatja, hogy a tagok egyre inkább megismerik a kártyával járó előnyöket.
- Más szervezeteknek, helyi, ágazati szervezeteknek is van ilyen, sőt nem csak szakszervezetek próbálnak vásárlói kártyához közösséget szervezni. Hogyan látod, mennyire vonzó a LIGA tagkártya?
- A LIGA tagkártya a vásárlói közösségekhez képest elenyészően kis költségekkel fenntartott kártyarendszer, ezért a tagoknak nem kell éves szinten több tízezer forintos hozzájárulást fizetni. Mivel a LIGA Szakszervezetek tagjai százezer fős közösséget alkotnak, ezért nagyobb kedvezményeket tudunk elérni az adott estben. A szolgáltatások közül a kártyánk erősségei az utazási és üdülési szolgáltatások területén érzékelhető jelentősen.
- Azt gondolom, nem kérdezhetem, hogyan állnak a tárgyalások egy-egy szolgáltatóval, de azt szeretném tudni,milyen kedvezményeket szeretnétek a LIGA Szakszervezetek tagjai számára elérni a jövőben?
- Mindenképpen szeretnék, hogy üzemanyag-kedvezmény is kapcsolódjon a szolgáltatási palettánkhoz, illetve a kegyeleti szolgáltatások terén is szeretnénk eredményeket elérni. Azon kívül szeretnénk a kártyát megújítani, új formátummal, ingyenesen és bővített szolgáltatásokkal a tagjaink részére. A jövő év elején várható mindez és várható a vidéki elfogadórendszer jelentős bővítése is. Több mint a duplájára szeretnénk emelni az elfogadó helyek számát és szeretnénk könnyebben elérhetővé tenni a kedvezményeket.
- Melyek voltak azok a legutóbbi szolgáltatók, akikkel sikerült szerződést kötnetek?
- Változatos szolgáltatói körrel egyeztettünk, legutóbb például megegyeztünk a Rosso Nero Bt-vel, amely 20 százalék engedményt ad a társadalmi szerveztek és tagok számra könyvelési szolgáltatások árából, egy Cerbona termékeket forgalmazó vállalkozó vállalkozóval, hogy tőle egy kedvezményes lista alapján lehessen termékeket rendelni, ingyenes kiszállítással, és most állapodtunk meg egy szolgáltatóval, amely ingyenes, helyszíni orvosi szűrést biztosít szakszervezeti tagok számára.
- Vannak-e panaszok a kártyákra?
- Sokszor futunk abba bele, hogy a tagok jelzik, a szolgáltatók először nem fogadnak el szerződéseket, de ezek nagy része banális véletlen. A tagok saját szervezeteik nevét mondják, vagy a LIGA Szakszervezetekét, a szolgáltatók pedig a hivatalos, Független Szakszervezhetek Demokratikus Ligája néven kötötték meg a megállapodást.
Forrás: liganet.hu