Ballainé Krikker Zsuzsanna ezredes, a HM Védelemgazdasági Hivatal Központi Illetményszámfejtő és Rendszerüzemeltető Igazgatóság igazgatója került meghívásra a február 08-i Hosz elnökségi ülésre. Az ezredes asszony többek között tájékoztatta az elnökség tagjait a Magyar Honvédség internetes ügyfélszolgálati rendszeréről...
A teljes személyi állomány elektronikus, gyors, kényelmes ügyintézése...
A Tárca a teljes személyi állomány részére kialakította a szolgálati jogviszonnyal kapcsolatos ügyek elektronikus ügyintézésének lehetőségét.
Az ügyfélszolgálati rendszer mindenhonnan, akár az otthoni számítógépről is elérhető a www.ugyfelszolgalat.mil.hu webcímen.
A rendszer alapvető célja, hogy biztosítsa a gyors, kényelmes, személyes megjelenés nélküli elektronikus ügyintézési lehetőségeket a katonák és a honvédségi közalkalmazottak részére. Lehetőség van a személyes adatokban bekövetkezett változások bejelentésére (pl. állandó lakcím, új személyi igazolvány stb.).
Az ügyintézések során lehetővé válik a szolgálati jogviszony, családi pótlék igazolásának igénylése, valamint elérhetővé válik a havi jövedelmekről szóló igazolások, az SZJA bevallás előkészítéséhez szükséges munkáltatói igazolások letöltése.
Az oldal elérhetőségével kapcsolatosan az ügyfélszolgálat nyújt segítséget az alábbi elérhetőségeken hétfőtől-csütörtökig 08:00 - 16:00, pénteken 08:00 - 13:00 óra között a +36-1-236-2400 telefonszámon.