2024. 04. 20. szombat
Tivadar
: 395 Ft   : 371 Ft Benzin: 583 Ft/l   Dízel: 614 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Több tag, nagyobb lehetőségek

Hosz  |  2007. 03. 29., 06:23

A rendkívül sikeresnek értékelhető tavalyi program után március 20-án második alkalommal rendezte meg a „HONVÉD” Nyugdíjpénztár Marketing és Tagszervezési konferenciáját. A minősítés nem elfogultságból táplálkozik: az eredményt a tagok egyre növekvő száma és a pénztár által kezelt vagyon is hitelesíti. A tanácskozást megnyitó Havril András IT-elnök a konferencia ars poeticájaként hangsúlyozta: a külső, esetenként kedvezőtlen hatások és a jelentős konkurencia ellenére is meg kell találni a dinamikus fejlődés útját. A világ trendjeit követve a tagszervezés területén is fel lehet használni a marketing legújabb, már bevált módszereit és tapasztalatait. Elmondta: csak egy harmonikusan működő szervezet képes állandóan megújulni, folyamatosan jelentős eredményt elérni.

A konferencián dr. Szenes Zoltán, a „HONVÉD” Nyugdíjpénztár ügyvezető igazgatója előadásának kezdetén leszögezte: a stratégiai cél változatlan, vagyis a pénztárnak meg kell őriznie a „puha” zárt jellegét. A tagszervezési irányelvek felvázolásakor kitért a nagy munkáltatóknál a pénztári tagok arányára, illetve az új partnerek bevonásának lehetőségére. Álláspontja szerint a tag szempontjából három mutató lényeges: a jó gazdálkodás, az alacsony müködési költség és az ügyfélbarát légkör. A „HONVÉD” Nyugdijpénztár vonatkozásában mindhárom index kitünő, az egy főre vetített vagyon tekintetében pedig a leggazdagabb a hasonló pénzügyi szervezetek között.  A közel hatvanháromezer tag 61,6 milliárd forint felett rendelkezik, az ügyfélszolgálatot pedig egyetlen szóval lehet jellemezni: bajtársias. Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta: bár a hatékonyság egyértelmü, mégsem lehet ok a teljes elégedettségre, hiszen a tagtoborzás tekintetében jelentős tartalékok vannak még. Az elmúlt évben készített, hároméves stratégia éves feladatterveket fogalmaz meg, melyeket még kisebb teljesítési intervallumokra is lebontanak. Ezek a programok és koncepciók képezik az ügyvezetés, a régióvezetők, a regionális, ágazati és munkahelyi társadalmi megbízottak cselekvéseinek elméleti alapját. A célkitüzések reális megfogalmazása, valamint a PR, és a kommunikáció eszköztárának alkalmazása – a fegyveres és rendvédelmi szférában megnövekedett kiáramlás ellenére is – több ezer új tag beszervezését eredményezte.

Szenes Zoltán kiemelte az ügyintézés korszerüsítését, melyben nemcsak egy új szemlélet, hanem az egyre fejlődő módszerek meghonosítása is jelentkezik. Rendkívül fontos ugyanis a szervezet szempontjából, hogy a havonta befutó több ezer telefonhívásra pontos tájékoztatást, felvilágosítást kapjon a jelenlegi vagy potenciális ügyfél. Beszéde végén elmondta, hogy az új partnerek meghódítása, a tagszervezés csak a marketingpolitika eszköztárának teljes alkalmazásával lehet sikeres.  Az első marketing és tagszervezési konferencia egyébként huszonhárom ajánlást fogadott el, ebből másféltucatnyit már megvalósítottak, végrehajtottak. Ezek között szerepel például több új, vonzó szolgáltatás beindítása: kedvezményes telefon, több, személyre szóló biztosítás lehetősége, valamint a nyugdíjasok megszólítása.

A tanácskozáson előadást tartott Szeles Péter, a Magyar PR Szövetség elnöke, aki hangsúlyozta: a jövőben a pénzügyi kapcsolatokban is felértékelődik az emberi tényező, s a célcsoportok jelenlegi egyoldalú tájékoztatása olyan partneri viszonnyá alakul át, melyben a címzett is szerepet kap. Az információ volumenének drasztikus növekedése ugyanakkor magában hordozza a manipuláció lehetőségét is. Tekintettel arra, hogy a nyugdíjpénztár esetében elsősorban pénzről, másodsorban presztízsről van szó, a bizalomnak, az együttmüködésnek és a folyamatos kapcsolattartásnak is növekszik a szerepe.  A spontán akciók helyett nagy hangsúlyt kap a hitelesség – ebből az aspektusból szemlélve a „HONVÉD” Nyugdíjpénztár rendkívül előkelő helyen szerepel a hasonló hazai intézmények között.

A konferencia további szakmai előadásokkal, gyakorlati tapasztalatok ismertetésével ért véget.

Ha tetszett a cikk, kövesse a
Honvédszakszervezetet a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

2024. 01. 05., 10:17
Eddig Európa számos országában irigykedve figyelték katonatársaink, hogy nálunk szakszervezet működhet. Ez a jog tényszerűleg még az európai unióban is különleges kiváltság volt, amelyet a végletekig próbáltunk megőrizni. Az alapításunk, azaz 1991 óta eltelt több mint 32 év alatt folyamatosan azon küzdöttek elődeink, hogy a civil szférában megszokott jogok illessék meg a katonákat is, vagy legalább ahhoz erősen közelítő szintet sikerüljön elérni mind az egyéni, mind a kollektív jogérvényesítés terén...
2024. 02. 23., 10:44
Tájékoztatjuk Tisztelt Tagjainkat, hogy a Honvéd Érdekképviseleti Szervezet szabályzói szerint a tagdíj mértéke változik. A befizetendő tagdíjak 2024. március 1.-től...
2023. 12. 15., 11:16
Tisztelt Tagunk! Ezúton szeretném Önt tájékoztatni, hogy a Honvédszakszervezet (HOSZ) a jogszabályi környezet változásaira reagálva, valamint a szervezet működésének folyamatos biztosítása érdekében új Alapszabályt fogadott el és hamarosan Honvéd Érdekképviseleti Szervezet (HÉSZ) néven folytatja tevékenységét.

  JETfly Magazin

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a rangos elismerést.
Széchenyi 2020 europai szociális alap.